МАРКЕТИНГОВА ІННОВАЦІЙНА СТРАТЕГІЯ РОЗВИТКУ ТУРИСТИЧНОГО БІЗНЕСУ
Н. І. Луцька, І. З. Криховецький
УДК: 338.48
Н. І. Луцька, І. З. Криховецький
МАРКЕТИНГОВА ІННОВАЦІЙНА СТРАТЕГІЯ РОЗВИТКУ ТУРИСТИЧНОГО БІЗНЕСУ
Анотація
У даній статті висвітлено проблему інноваційної стратегії розвитку туристичного бізнесу. Запропоновано методику визначення факторного/кластерного аналізу в маркетингових туристичних дослідженнях. Визначено взаємозв’язок стратегічного планування з конкурентною позицією туристичного підприємства на ринку. Обгрунтовано практичний та соціальний ефект від застосування результатів дослідження.
№ 6 2009, стор. 27 - 30
Рубрика: Економіка
Кількість переглядів: 759