EnglishНа русском

Переглянути у форматі pdf

МАРКЕТИНГОВА ІННОВАЦІЙНА СТРАТЕГІЯ РОЗВИТКУ ТУРИСТИЧНОГО БІЗНЕСУ
Н. І. Луцька, І. З. Криховецький

Назад

УДК: 338.48

Н. І. Луцька, І. З. Криховецький

МАРКЕТИНГОВА ІННОВАЦІЙНА СТРАТЕГІЯ РОЗВИТКУ ТУРИСТИЧНОГО БІЗНЕСУ

Анотація

У даній статті висвітлено проблему інноваційної стратегії розвитку туристичного бізнесу. Запропоновано методику визначення факторного/кластерного аналізу в маркетингових туристичних дослідженнях. Визначено взаємозв’язок стратегічного планування з конкурентною позицією туристичного підприємства на ринку. Обгрунтовано практичний та соціальний ефект від застосування результатів дослідження.

№ 6 2009, стор. 27 - 30

Рубрика: Економіка

Кількість переглядів: 759

Відомості про авторів

Н. І. Луцька

магістр міжнародної економіки


І. З. Криховецький

магістр міжнародної економіки, Івано-Франківський університет права ім. Короля Данила Галицького

Creative Commons License

Стаття розповсюджується за ліцензією
Creative Commons Attribution 4.0 Міжнародна.