УДК: 339.92:379.85
Є. В. Козловський, Т. І. Ткаченко
ОРГАНІЗАЦІЙНО-ПРАВОВІ ЗАСАДИ ЗДІЙСНЕННЯ ЗОВНІШНЬОЕКОНОМІЧНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ СУБ'ЄКТАМИ ТУРИСТИЧНОГО БІЗНЕСУ
Анотація
У статті досліджено організаційно-правові засади здійснення зовнішньоекономічної діяльності суб'єктами туристичного бізнесу, виявлено особливості укладання вітчизняними туристичними підприємствами зовнішньоекономічних договорів з іноземними партнерами. Автором зазначено, що вихід підприємства на зовнішні ринки пов'язаний з великою кількістю ризиків та значними сумами витрат. Тому, щоб досягти бажаного балансу між запланованими цілями зовнішньоекономічної діяльності та її фактичними результатами, необхідно освоїти технологію здійснення різних експортно-імпортних операцій, знати їх переваги та недоліки, володіти інструментами управління комерційною діяльністю підприємств на зовнішньому ринку.
Ye. Kozlovskyi, T. Tkachenko
THE ORGANIZATIONAL AND LEGAL BASES OF REALIZATION THE FOREIGN ECONOMIC ACTIVITY BY SUBJECTS OF TOURISM BUSINESS
Summary
The article deals with the organizational and legal basis for the implementation of foreign economic activity by the subjects of tourism business. The features of the conclusion of foreign economic agreements with alien partners by domestic tourism enterprises are revealed. The author states that the activity of the enterprise in foreign markets is associated with a large number of risks and significant amounts of expenses. Therefore, in order to achieve the desired balance between the planned goals of foreign economic activity and its actual results, it is necessary to master the technology of carrying out various export-import operations, to know its advantages and disadvantages, and to consume tools for managing the commercial activity of enterprises in the foreign market.
№ 11 2018, стор. 116 - 120
Рубрика: Державне управління
Кількість переглядів: 754