EnglishНа русском

Переглянути у форматі pdf

МУЛЬТИСИСТЕМНИЙ АНАЛІЗ КОН'ЮНКТУРИ РИНКІВ В ТЕХНОЛОГІЯХ МАРКЕТИНГОВИХ ДОСЛІДЖЕНЬ І КРЕАТИВУ
Т. Б. Сметанюк

Назад

УДК: 339.187.2

Т. Б. Сметанюк

МУЛЬТИСИСТЕМНИЙ АНАЛІЗ КОН'ЮНКТУРИ РИНКІВ В ТЕХНОЛОГІЯХ МАРКЕТИНГОВИХ ДОСЛІДЖЕНЬ І КРЕАТИВУ

Анотація

В статті розглянуто можливості вдосконалення методології маркетингових досліджень і прогнозування ринків на базі принципів системності. На прикладі кон’юнктури ринку покрівельних матеріалів опрацьовано тенденції асинхронності у розвитку попиту.

The article deals with the possibility of improving the methodology of marketing research and forecasting markets based on the principles of the systems. Analyzed asynchrony in the trends of the market of roofing materials.

№ 10 2010, стор. 45 - 47

Рубрика: Економіка

Кількість переглядів: 647

Відомості про авторів

Т. Б. Сметанюк

Міжнародний інститут бізнес-освіти Київського національного економічного університету імені Вадима Гетьмана

Creative Commons License

Стаття розповсюджується за ліцензією
Creative Commons Attribution 4.0 Міжнародна.