УДК: 371.136:338.48
М. С. Ганкіна
СОЦІАЛЬНО-КОМУНІКАТИВНА ФУНКЦІЯ ТУРИСТИЧНИХ ПІДПРИЄМСТВ НА ОСНОВІ РОЗВИТКУ ПРОГРАМ МІЖНАРОДНОГО ОСВІТНЬОГО ТУРИЗМУ
Анотація
У статті розглянуто головні проблеми та перспективи розвитку освітнього туризму, його зміст та цілі. Проаналізовані особливості розвитку ринку послуг освітнього туризму та сучасні тенденції. Також досліджено значення розвитку освітнього туризму для особистості.
M. Gankina
SOCIAL-COMMUNICATIVE FUNCTION OF TOURISM ENTERPRISES BASED ON THE DEVELOPMENT PROGRAMS OF INTERNATIONAL EDUCATIONAL TOURISM
Summary
The article considers the main problems and prospects of educational tourism, its concepts. In the article analyses peculiarities of development of the market of educational services tourism and modern trends. Also consider the importance of educational tourism for individuals.
№ 10 2017, стор. 64 - 66
Рубрика: Економіка
Кількість переглядів: 592