ФОРМУВАННЯ СТРАТЕГІЇ ІННОВАЦІЙНОГО РОЗВИТКУ ХЛІБОПЕКАРСЬКИХ ПІДПРИЄМСТВ
А. І. Неклеса
УДК: 658.589:664.6
А. І. Неклеса
ФОРМУВАННЯ СТРАТЕГІЇ ІННОВАЦІЙНОГО РОЗВИТКУ ХЛІБОПЕКАРСЬКИХ ПІДПРИЄМСТВ
Анотація
Статтю присвячено формуванню стратегії інноваційного розвитку хлібопекарських підприємств. Висвітлено визначення стратегії, стратегії конкурентної поведінки. Показано варіанти стратегії конкурентної поведінки: домінатор, лідер ринку, виклик лідеру, загарбник, наступник, експерт. Розглянуто чотири еталонних інноваційних стратегій: стратегія інтенсивного зростання, стратегія інтеграційного росту, стратегія диверсифікації, стратегія скорочення. Висвітлюються нові шляхи підвищення конкурентоспроможності вітчизняних підприємств. Як висновок, підведено, що забезпечить організацію можливих і вибір найбільш перспективних напрямів і стратегій діяльності підприємства на ринках інновацій.
A. Neklesa
DEVELOPMENT OF INNOVATIVE GROWTH STRATEGY FOR BAKERIES
Summary
The development of innovative growth strategy for bakeries has been thoroughly studied in the article. The article describes the definitions of strategy as well as meanings of competitive behavior strategy. The attention is drawn to several options of competitive behavior strategy such as dominator, market leader, aggressor, successor and expert. The article also highlights four innovation strategies such as intensive growth strategy, integrative growth strategy, diversification strategy and reduction strategy.New ways to improve competitiveness of domestic enterprises have been scrutinized carefully. To sum up, the article suggests a possible effect produced by development of the most successful strategies for enterprises.
№ 20 2016, стор. 72 - 75
Рубрика: Економіка
Кількість переглядів: 607