ІНСТИТУЦІЙНИЙ МЕХАНІЗМ ДЕРЖАВНОГО РЕГУЛЮВАННЯ В СФЕРІ РЕКЛАМНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ
В. О. Шведун
УДК: 351.862.4:659.1
В. О. Шведун
ІНСТИТУЦІЙНИЙ МЕХАНІЗМ ДЕРЖАВНОГО РЕГУЛЮВАННЯ В СФЕРІ РЕКЛАМНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ
Анотація
У статті досліджено інституційний механізм державного регулювання в сфері рекламної діяльності в Україні. Зокрема проаналізовано трансформаційні зміни в складі контролюючих органів державної влади стосовно сфери рекламної діяльності; виокремлено повноваження органів виконавчої влади, що здійснюють контроль у сфері рекламної діяльності.
V. Shvedun
INSTITUTIONAL MECHANISM OF STATE REGULATION AN ADVERTISING ACTIVITY SPHERE
Summary
The Ukrainian institutional mechanism of state regulation of advertising activity sphere is researched in the article. In particular, the transformational changes in structure of public authorities concerning advertising activity sphere are analyzed; the powers of public authorities carrying out the control in advertising activity sphere are allocated.
№ 12 2016, стор. 80 - 82
Рубрика: Економіка
Кількість переглядів: 624