EnglishНа русском

Переглянути у форматі pdf

ІНСТИТУЦІЙНИЙ МЕХАНІЗМ ДЕРЖАВНОГО РЕГУЛЮВАННЯ В СФЕРІ РЕКЛАМНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ
В. О. Шведун

Назад

УДК: 351.862.4:659.1

В. О. Шведун

ІНСТИТУЦІЙНИЙ МЕХАНІЗМ ДЕРЖАВНОГО РЕГУЛЮВАННЯ В СФЕРІ РЕКЛАМНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ

Анотація

У статті досліджено інституційний механізм державного регулювання в сфері рекламної діяльності в Україні. Зокрема проаналізовано трансформаційні зміни в складі контролюючих органів державної влади стосовно сфери рекламної діяльності; виокремлено повноваження органів виконавчої влади, що здійснюють контроль у сфері рекламної діяльності.

V. Shvedun

INSTITUTIONAL MECHANISM OF STATE REGULATION AN ADVERTISING ACTIVITY SPHERE

Summary

The Ukrainian institutional mechanism of state regulation of advertising activity sphere is researched in the article. In particular, the transformational changes in structure of public authorities concerning advertising activity sphere are analyzed; the powers of public authorities carrying out the control in advertising activity sphere are allocated.

№ 12 2016, стор. 80 - 82

Рубрика: Економіка

Кількість переглядів: 624

Відомості про авторів

В. О. Шведун

старший науковий співробітник Навчально-науково-виробничого центру, Національний університет цивільного захисту України, м. Харків

V. Shvedun

senior scientific employee of Educational-scientific-production ctnter, National University of Civil Protection of Ukraine

Як цитувати статтю

Шведун В. О. Інституційний механізм державного регулювання в сфері рекламної діяльності. Інвестиції: практика та досвід. 2016. № 12. С. 80–82.

Shvedun, V. (2016), “Institutional mechanism of state regulation an advertising activity sphere”, Investytsiyi: praktyka ta dosvid, vol. 12, pp. 80–82.

Creative Commons License

Стаття розповсюджується за ліцензією
Creative Commons Attribution 4.0 Міжнародна.