УДК: 338.48
С. О. Стойка
ПРОБЛЕМИ ТА ПЕРСПЕКТИВИ РОЗВИТКУ ТУРИСТИЧНОЇ ГАЛУЗІ УКРАЇНИ В УМОВАХ ЕКОНОМІЧНОЇ НЕСТАБІЛЬНОСТІ
Анотація
У статті розглянуто особливості функціонування туристичної галузі в умовах економічної нестабільності. Проведено аналіз туристичних потоків в Україні. Виявлено тенденцію до зниження частки в'їзного туризму. Визначено частку в'їзного, виїзного та внутрішнього туризму в організованому туризмі по регіонах України та наведено причини зниження туристичних потоків. Вказано основні перешкоди, що спричинили відставання туристичної галузі України від світових стандартів та основні проблеми, з якими зустрічається туристична індустрія в умовах економічної нестабільності. Запропоновано сформувати чітку Стратегію управління розвитком туристичної галузі України на національному рівні, яка має узгоджуватись зі стратегіями та програмами розвитку туризму на регіональному рівні, що дасть можливість створити нові робочі місця, довести якість надання послуг до рівня цін на ринку і поступово покращити якість інфраструктурних складових (автомобільні дороги, готелі, ресторани, музеї тощо), що забезпечують комфортність споживання туристичних послуг іноземними та внутрішніми туристами.
S. Stoyka
PROBLEMS AND PROSPECTS OF TOURISM INDUSTRY IN UKRAINE IN TERMS OF ECONOMIC INSTABILITY
Summary
Features of functioning of the tourism industry in times of economic instability were researched in the article. The analysis of tourist flows in Ukraine has been made. It was revealed that the share of inbound tourism has the trend to decline. Defined the share of inbound, outbound and domestic tourism in organized tourism in regions of Ukraine and given reasons for the decline of tourist flows. The article examines basic obstacles that caused the backlog of Ukrainian tourism industry from world standards and problems which occur tourism industry in times of economic instability. It has been suggested to formulate a clear Strategy managing the development of tourism industry in Ukraine at the national level that has to be agreed with the strategies and programs of tourism development at the regional level, which will allow to create new workplaces and bring quality of service provision up to the level of market prices and gradually improve quality of infrastructural components (highways, hotels, restaurants, museums, etc.), that provide comfort intake of tourism services by foreign and domestic tourists.
№ 21 2015, стор. 86 - 90
Рубрика: Економіка
Кількість переглядів: 763