EnglishНа русском

Переглянути у форматі pdf

АНАЛІЗ ПІДХОДІВ ЩОДО КЛАСИФІКАЦІЇ ПРИНЦИПІВ ДЕРЖАВНОГО УПРАВЛІННЯ ВИЩИМИ НАВЧАЛЬНИМИ ЗАКЛАДАМИ В КОНТЕКСТІ ЄВРОІНТЕГРАЦІЙНИХ ПРОЦЕСІВ
В. М. Шевченко

Назад

УДК: 351

В. М. Шевченко

АНАЛІЗ ПІДХОДІВ ЩОДО КЛАСИФІКАЦІЇ ПРИНЦИПІВ ДЕРЖАВНОГО УПРАВЛІННЯ ВИЩИМИ НАВЧАЛЬНИМИ ЗАКЛАДАМИ В КОНТЕКСТІ ЄВРОІНТЕГРАЦІЙНИХ ПРОЦЕСІВ

Анотація

Обрання Україною європейського вектору розвитку вимагає здійснення структурних перетворень у всіх сферах суспільно-політичного й соціально-економічного життя, що приводить до виникнення нових тенденцій функціонування вітчизняної системи державного управління, в тому числі й у сфері вищої освіти. Автор розкрив сутність принципів функціонування та принципів державного управління, проаналізував підходи до їх класифікації й групування в контексті євроінтеграційних процесів. Як свідчать результати проведеного дослідження, найбільш розповсюдженою класифікацією принципів державного управління ВНЗ є групування їх на загальні, організаційно-технологічні та часткові. Запропоновано певні засади, за досягнення яких мають реалізуватися вищезазначені принципи. Тож чим адекватнішою буде відповідність компонентів суб'єкта управління даним принципам, тим ефективнішою буде його діяльність та управлінські результати.

V. Shevchenko

ANALYSIS OF APPROACHES TO THE CLASSIFICATION OF THE PRINCIPLES OF STATE MANAGEMENT OF HIGHER EDUCATION INSTITUTIONS IN THE CONTEXT OF EUROPEAN INTEGRATION PROCESSES

Summary

Election of the European vector of Ukraine's development requires the implementation of structural reforms in all spheres of socio-political and socio-economic life, leading to the emergence of new trends in the functioning of the national system of governance, including in the field of higher education. The author revealed the essence of the principles and functioning of the principles of governance, analyzed the approaches to their classification and grouping in the context of European integration processes. As evidenced by the results of the study, the most common classification of the principles of public management of the university is to group them in general, organizational and technological and partial. Proposed certain principles for the achievement of which must be realized above principles. Therefore, the appropriate components subject to compliance with the principles of data management, the more effective it will work and management results.

№ 16 2015, стор. 117 - 120

Рубрика: Економіка

Кількість переглядів: 606

Відомості про авторів

В. М. Шевченко

к. держ. упр., доцент кафедри міжнародного обліку і аудиту, Дніпропетровський університет імені Альфреда Нобеля, м. Дніпропетровськ

V. Shevchenko

PhD in Public Administration, Associate Professor of Department of International Audit and Accounting, Dnipropetrovs'k Alfred Nobel University

Як цитувати статтю

Шевченко В. М. Аналіз підходів щодо класифікації принципів державного управління вищими навчальними закладами в контексті євроінтеграційних процесів. Інвестиції: практика та досвід. 2015. № 16. С. 117–120.

Shevchenko, V. (2015), “Analysis of approaches to the classification of the principles of state management of higher education institutions in the context of european integration processes”, Investytsiyi: praktyka ta dosvid, vol. 16, pp. 117–120.

Creative Commons License

Стаття розповсюджується за ліцензією
Creative Commons Attribution 4.0 Міжнародна.