УДК: 658: 330.34
Ж. В. Семчук, Р. М. Скриньковський
РОЗВИТОК МАРКЕТИНГОВОЇ ТА ЛОГІСТИЧНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА ЯК ФАКТОР ПІДВИЩЕННЯ ЙОГО КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ ПІДПРИЄМНИЦЬКОГО ПОТЕНЦІАЛУ
Анотація
У науковій статті розкрито сутність таких економічних категорій, як "підприємницький потенціал", "конкурентоспроможність підприємницького потенціалу", "маркетингова діяльність". Запропоновано власне трактування сутності поняття "логістична діяльність підприємства". Визначено основні індикатори до оцінювання маркетингової та логістичної діяльності підприємства. На основі аналізування вітчизняної наукової літератури, встановлено, що ключовим фактором підвищення конкурентоспроможності підприємницького потенціалу підприємства є розвиток його маркетингової та логістичної діяльності. З'ясовано, що на розвиток маркетингової діяльності підприємства впливають чинники макросередовища (економічне, демографічне, політичне, науково-технічне, культурне та природне) та мікросередовища (постачальники, посередники, споживачі, конкуренти, громадські організації). Розвиток логістичної діяльності підприємства здійснюється на основі системи забезпечення, яка включає такі види забезпечення: фінансово-економічне, організаційне, кадрове, наукове, інформаційне, техніко-економічне, правове.
Z. Semchuk, R. Skrynkovskyy
DEVELOPMENT OF MARKETING AND LOGISTICS ACTIVITIES OF THE ENTERPRISE AS A FACTOR OF INCREASING THE COMPETITIVENESS OF THE BUSINESS POTENTIAL
Summary
The scientific article reveals the essence of such economic categories as "entrepreneurial potential", "competitive business potential", "marketing activities". It was proposed the own interpretation of essence of the concept of "logistics activity of the enterprise". It was determined the main indicators for the assessment of marketing and logistics activities of the enterprise. On the basis of analysis of national scientific literature, it was found that the key to improving the competitiveness of the business potential of the enterprise is the development of its marketing and logistics activities. Was revealed that the macro factors (economic, demographic, political, scientific, technical, cultural and natural) and micro factors (suppliers, intermediaries, customers, competitors, community organizations) affect on the development marketing activities of the enterprise. The development of the logistics activities of the enterprise is based on the system software, which includes the following types of security: financial, economic, organizational, human, scientific, informational, technical, economic and legal.
№ 8 2015, стор. 16 - 19
Рубрика: Економіка
Кількість переглядів: 715