МАРКЕТИНГОВИЙ МЕХАНІЗМ СТАНОВЛЕННЯ ТА РОЗВИТКУ ТРАНСКОРДОННОГО РЕГІОНУ
В. В. Гоблик, М. М. Наливайко
УДК: 332.1
В. В. Гоблик, М. М. Наливайко
МАРКЕТИНГОВИЙ МЕХАНІЗМ СТАНОВЛЕННЯ ТА РОЗВИТКУ ТРАНСКОРДОННОГО РЕГІОНУ
Анотація
У статті проаналізовано важливість використання маркетингового механізму в становленні та розвитку зовнішньоекономічних зв'язків у транскордонних регіонах за участю прикордонних територій нашої держави та Європейського Союзу. Виокремлено маркетинговий механізм як один з основних у розвитку зовнішньоекономічних зв'язків поряд з єврорегіональним, преференційним, прикордонно-торговельним, міграційно-трудовим та інноваційним. Визначено, що важливим інструментом у системі маркетингу транскордонного регіону є брендинг її території.
V. Hoblyk, M. Nalyvaiko
MARKETING MECHANISM IN ESTABLISHMENT AND DEVELOPMENT OF THE INTERNATIONAL ECONOMIC RELATIONS
Summary
The article analyzes the importance of marketing mechanism in establishment and development of the international economic relations in trans-border regions involving border areas of our state and European Union. Author determined marketing mechanism as one of the key in the development of international economic relations, along with Euro-regional, preferential, trade border, migration labor and innovation. Determined that an important tool in the marketing system of trans-border region is branding its territory.
№ 7 2015, стор. 85 - 87
Рубрика: Економіка
Кількість переглядів: 602