EnglishНа русском

Переглянути у форматі pdf

ПРОГНОЗУВАННЯ РЕЗУЛЬТАТІВ МАРКЕТИНГОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ПОСЕРЕДНИЦЬКИХ ПІДПРИЄМСТВ
І. С. Земляков

Назад

УДК: 339.33

І. С. Земляков

ПРОГНОЗУВАННЯ РЕЗУЛЬТАТІВ МАРКЕТИНГОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ПОСЕРЕДНИЦЬКИХ ПІДПРИЄМСТВ

Анотація

У статті досліджено різноманітні методи прогнозування обсягів продажу посередницьких підприємств. Виділено основні правила при прогнозуванні результатів діяльності оптового підприємства. Розроблено алгоритм прогнозування обсягів продажу оптових підприємств на основі методів економіко-математичного моделювання.

I. Zemliakov

PREDICTION OF THE MARKETING OF INTERMEDIARY ENTERPRISES

Summary

This article explores the various methods of forecasting sales intermediary companies. The basic rule in predicting performance wholesalers. The algorithm of forecasting sales of wholesale enterprises based on economic and mathematical methods.

№ 6 2015, стор. 64 - 66

Рубрика: Економіка

Кількість переглядів: 749

Відомості про авторів

І. С. Земляков

к. е. н., доцент, завідувач кафедри маркетингу, ПВНЗ "Галицька академія", м. Івано-Франківськ

I. Zemliakov

PhD, associate professor head of department of marketing institute "Galician academy", Ivano-Frankivsk

Як цитувати статтю

Земляков І. С. Прогнозування результатів маркетингової діяльності посередницьких підприємств. Інвестиції: практика та досвід. 2015. № 6. С. 64–66.

Zemliakov, I. (2015), “Prediction of the marketing of intermediary enterprises”, Investytsiyi: praktyka ta dosvid, vol. 6, pp. 64–66.

Creative Commons License

Стаття розповсюджується за ліцензією
Creative Commons Attribution 4.0 Міжнародна.