ПРОГНОЗУВАННЯ РЕЗУЛЬТАТІВ МАРКЕТИНГОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ПОСЕРЕДНИЦЬКИХ ПІДПРИЄМСТВ
І. С. Земляков
УДК: 339.33
І. С. Земляков
ПРОГНОЗУВАННЯ РЕЗУЛЬТАТІВ МАРКЕТИНГОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ПОСЕРЕДНИЦЬКИХ ПІДПРИЄМСТВ
Анотація
У статті досліджено різноманітні методи прогнозування обсягів продажу посередницьких підприємств. Виділено основні правила при прогнозуванні результатів діяльності оптового підприємства. Розроблено алгоритм прогнозування обсягів продажу оптових підприємств на основі методів економіко-математичного моделювання.
I. Zemliakov
PREDICTION OF THE MARKETING OF INTERMEDIARY ENTERPRISES
Summary
This article explores the various methods of forecasting sales intermediary companies. The basic rule in predicting performance wholesalers. The algorithm of forecasting sales of wholesale enterprises based on economic and mathematical methods.
№ 6 2015, стор. 64 - 66
Рубрика: Економіка
Кількість переглядів: 749