СТАТИСТИЧНИЙ АНАЛІЗ ТОРГОВЕЛЬНИХ ВІДНОСИН РЕГІОНІВ УКРАЇНИ
Ю. М. Барський
УДК: 330.4:339.1
Ю. М. Барський
СТАТИСТИЧНИЙ АНАЛІЗ ТОРГОВЕЛЬНИХ ВІДНОСИН РЕГІОНІВ УКРАЇНИ
Анотація
Охарактеризовано особливості розвитку сфери торгівлі. Розглянуто методологічні аспекти економіко-статистичного аналізу розвитку сфери торгівлі. Проведено аналіз основних тенденцій розвитку сфери торгівлі в Україні. Досліджено, що розвиток оптової торгівлі необхідний для вирішення таких проблем: упорядкування системи доведення товарів до споживачів; прискорення процесів обігу товарів, взаєморозрахунків і платежів між учасниками споживчого ринку; надання товаровиробникам необхідних умов для реалізації продукції; створення умов для проведення сертифікації товарів, які надходять на споживчий ринок; створення конкурентного середовища й, як наслідок, зниження рівня цін на товари та підвищення їх якості. Також встановлено, що оптовий ринок представлений: підприємствами, що закуповують товари для їх подальшої переробки; торговими посередниками, що купують товари для їх перепродажу з метою одержання прибутку; державними установами, що здійснюють закупки з метою забезпечення виконання своїх функцій.
Yu Barskyi
THE STATISTICAL ANALYSIS OF TRADE RELATIONS OF REGIONS OF UKRAINE
Summary
The features of the development of trade are described. The methodological aspects of economic and statistical analysis of the development of trade are deal. The analysis of major trends of trade in Ukraine are conducted. Investigated that the development of wholesale necessary to solve them: ordering systems bring products to consumers; acceleration of circulation of goods, settlements and payments between participants in the consumer market; producers provide the necessary conditions for the sale of goods; creating conditions for certification of products coming on the consumer market; creating a competitive environment and, consequently, lower prices for goods and improve their quality. Also found that the wholesale market is represented by: businesses that purchase goods for further processing; resellers who buy goods for resale for profit; government agencies engaged in procurement to ensure the performance of its functions.
№ 6 2015, стор. 6 - 10
Кількість переглядів: 805