МЕХАНІЗМ ПОБУДОВИ HR-БРЕНДІВ У ВІТЧИЗНЯНІЙ ПРАКТИЦІ
В. М. Шаповал, О. О. Гетьман
УДК: 005.95:659.1 + 658.14:658.8
В. М. Шаповал, О. О. Гетьман
МЕХАНІЗМ ПОБУДОВИ HR-БРЕНДІВ У ВІТЧИЗНЯНІЙ ПРАКТИЦІ
Анотація
У статті розглянуто сутність формування HR-брендів у вітчизняній бізнес-практиці. Обгрунтовані теоретичні аспекти застосування сучасних персонал-технологій з метою детермінації стійкого HR-бренду компанії-роботодавця. Проаналізовано результати досліджень кадрових порталів щодо необхідності формування HR-брендів як складових стратегії підвищення конкурентоспроможності компаній-роботодавців на ринку. Розроблено механізм формування стійкого HR-бренду компанії-роботодавця на ринку.
V. Shapoval, O. Getman
MECHANISM OF HR-BRANDS CREATION IN DOMESTIC PRACTICE
Summary
The essence of HR-brands' forming in the domestic business-practice is considered in our article. Theoretical aspects of modern staff-technologies using for the purpose of determination of sustainable HR-brand for the company-employer are justified. The results of research of the headhunting portals on the need to develop HR-brands as components of competitiveness strategy in the market for the companies-employers are analyzed. The mechanism of sustainable HR-brand formation of company-employer in the market is created.
№ 21 2014, стор. 18 - 23
Рубрика: Економіка
Кількість переглядів: 705