ФРАНЧАЙЗИНГ ЯК ФОРМА РОЗВИТКУ МАЛОГО БІЗНЕСУ В УКРАЇНІ
О. М. Григораш
УДК: 005.591.43
О. М. Григораш
ФРАНЧАЙЗИНГ ЯК ФОРМА РОЗВИТКУ МАЛОГО БІЗНЕСУ В УКРАЇНІ
Анотація
У статті розкрито одну із сучасних та ефективних форм розвитку малого бізнесу. Обгрунтовано доцільність застосування франчайзингу як форми розвитку малого бізнесу в Україні. Розкрито основні пункти договору франчайзингу, його недоліки та переваги в сучасних ринкових умовах в Україні. Запропоновано механізм створення франчайзингової фірми: основні етапи. Висвітлено діяльність приватної української компанії на ринку медичних послуг лабораторії "Інвітро", яка працює за схемою франчайзингу. Проаналізовано динаміку розвитку франчайзерів, що працюють на території України за останні тринадцять років. Здійснено аналіз розвитку зарубіжного ринку франчайзингових та особистих точок за галузями (США, Франції, Німеччини, Польщі). Проведено аналіз кількості франчайзерів у нашій державі та провідних країн світу.
O. Grygorash
FRANCHISING AS A FORM OF SMALL BUSINESS DEVELOPMENT IN UKRAINE
Summary
This article deals with the modern and efficient forms of small business. The expediency of franchising as a form of small business development in Ukraine is grounded. The basic points of agreement franchising its advantages and disadvantages in the current market conditions in Ukraine are revealed. The mechanism of creating the franchise company: milestones. The author deals with the private Ukrainian company in the market of medical services laboratory "YNVYRTO" which operates as franchise. The dynamics of franchisors operating in the territory of Ukraine for the past thirteen years is analyzed. The analysis of foreign market franchise and personal outlets by sector (U.S., France, Germany, Poland) is made. The analysis of the number of franchises in our country and the leading countries of the world is done.
№ 12 2014, стор. 123 - 126
Рубрика: Економіка
Кількість переглядів: 1051