EnglishНа русском

Переглянути у форматі pdf

РОЗРОБКА МАРКЕТИНГОВОЇ СТРАТЕГІЇ ПІДПРИЄМСТВА
Л. С. Безугла

Назад

УДК: 637.1:339

Л. С. Безугла

РОЗРОБКА МАРКЕТИНГОВОЇ СТРАТЕГІЇ ПІДПРИЄМСТВА

Анотація

Дослідженнями встановлено, що розробка маркетингової стратегії починається з аналізу зовнішнього і внутрішнього середовища і закінчується аналізом ефективності прийнятих рішень.

L. Bezugla

DEVELOP A MARKETING STRATEGY OF THE COMPANY

Summary

Research has established that the development of marketing strategy begins with an analysis of the external and internal environment and ends with an analysis of the effectiveness of the decisions.

№ 5 2014, стор. 47 - 50

Рубрика: Економіка

Кількість переглядів: 800

Відомості про авторів

Л. С. Безугла

к. держ. упр., доцент, Дніпропетровський державний аграрно-економічний університет

L. Bezugla

PhD, Associate Professor, Dnepropetrovsk state agrarian-economic university

Як цитувати статтю

Безугла Л. С. Розробка маркетингової стратегії підприємства . Інвестиції: практика та досвід. 2014. № 5. С. 47–50.

Bezugla, L. (2014), “Develop a marketing strategy of the company”, Investytsiyi: praktyka ta dosvid, vol. 5, pp. 47–50.

Creative Commons License

Стаття розповсюджується за ліцензією
Creative Commons Attribution 4.0 Міжнародна.