EnglishНа русском

Переглянути у форматі pdf

ПОЛІТИКА КЛАСТЕРИЗАЦІЇ ЯК ОСНОВНИЙ ЗАСІБ ЗРОСТАННЯ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ ОРГАНІЧНОЇ ПРОДУКЦІЇ НА ВНУТРІШНЬОМУ ТА ЗОВНІШНЬОМУ РИНКАХ
Н. М. Головченко

Назад

УДК: 338.516.22:339.137

Н. М. Головченко

ПОЛІТИКА КЛАСТЕРИЗАЦІЇ ЯК ОСНОВНИЙ ЗАСІБ ЗРОСТАННЯ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ ОРГАНІЧНОЇ ПРОДУКЦІЇ НА ВНУТРІШНЬОМУ ТА ЗОВНІШНЬОМУ РИНКАХ

Анотація

У даній статті розглянуто перспективи зростання конкурентоспроможності готової органічної продукції на внутрішньому та зовнішньому ринках. Запропоновано інтеграцію сільськогосподарських виробників органічної продукції у кластери з метою підвищення конкурентних переваг органічних виробників.

In this article described the prospects of growth of competitiveness of the organic products on internal and external markets. It was offered the integration of agricultural producers who produce organic products in clusters as a way of increase the competitive edges of organic producers.

№ 23 2009, стор. 54 - 56

Рубрика: Економіка

Кількість переглядів: 805

Відомості про авторів

Н. М. Головченко

аспірант

Creative Commons License

Стаття розповсюджується за ліцензією
Creative Commons Attribution 4.0 Міжнародна.