МІСЦЕ ВІРТУАЛЬНОГО МАРКЕТИНГУ В ЗАГАЛЬНІЙ ТЕОРІЇ НАУКИ
С. О. Роговський
УДК: 339.138
С. О. Роговський
МІСЦЕ ВІРТУАЛЬНОГО МАРКЕТИНГУ В ЗАГАЛЬНІЙ ТЕОРІЇ НАУКИ
Анотація
У дослідженні була здійснена спроба визначення правильного місця маркетингу в Інтернеті в сучасній маркетинговій теорії і практиці. Визначено ключові проблеми вивчення даного питання. Було доведено велике практичне значення нової сфери маркетингової діяльності. Запропоновано новий підхід до класифікації інструментів маркетингу в Інтернеті. Схематично було класифіковано найефективніші сучасні інструменти маркетингової політики комунікацій в Інтернеті.
S. Rogovskiy
PLACE OF VIRTUAL MARKETING IN THE GENERAL THEORY OF SCIENCE
Summary
While exploring an attempt has been realized which determined the true location of marketing on the internet. This has been in the modern marketing theory and practice. The key problems of study of this question are certain.The large practical value of new area of marketing activity was well-proven. The new approach of classification of marketing instruments in the Internet is offered. The most effective modern instruments of marketing policy of communications were schematically classified in the Internet.
№ 21 2013, стор. 106 - 111
Рубрика: Економіка
Кількість переглядів: 738