УДК: 658.8.03:656.71(045)
О. М. Кліонський
ФОРМУВАННЯ СИТУАЦІЙНОЇ МОДЕЛІ УПРАВЛІННЯ ЦІНАМИ В СИСТЕМІ МІЖНАРОДНОГО МАРКЕТИНГУ АЕРОПОРТІВ
Анотація
Удосконалено механізм управління ціновою політикою аеропорту шляхом використання інструментарію міжнародного маркетингу через зосередження уваги на розробці комплексного механізму управління ціновою стратегією, а саме ціною споживання, котра повинна включати комплексне обслуговування споживача.
O. Klionskyy
FORMATION OF THE SITUATIONAL MODEL OF PRICES MANAGEMENT IN THE SYSTEM OF AIRPORT INTERNATIONAL MARKETING
Summary
The article improved the mechanism of pricing policy of airport by using instruments of international marketing through a focus on developing an integrated mechanism of pricing strategies, namely the cost of consumption, which should include a comprehensive customer service.
№ 19 2013, стор. 73 - 79
Рубрика: Економіка
Кількість переглядів: 741