EnglishНа русском

Переглянути у форматі pdf

ГОТОВНІСТЬ ЗНЗ НА ПЕРИФЕРІЇ ЛЬВІВЩИНИ ДО ВПРОВАДЖЕННЯ ІНКЛЮЗИВНОГО НАВЧАННЯ
Я. І. Федан

Назад

УДК: 364.022

Я. І. Федан

ГОТОВНІСТЬ ЗНЗ НА ПЕРИФЕРІЇ ЛЬВІВЩИНИ ДО ВПРОВАДЖЕННЯ ІНКЛЮЗИВНОГО НАВЧАННЯ

Анотація

У статті подано результати експертного опитування, якому визначено дієвість ЗНЗ на Львівщині щодо впровадження моделі інклюзивного навчання. Досліджено головні проблеми розвитку інклюзії та оцінено важливість різних заходів щодо покращення навчання дітей-інвалідів.

Y. Fedan

READINESS OF SCHOOLS ON THE PERIPHERY OF LVIV REGION TO IMPLEMENTATION OF INCLUSIVE EDUCATION

Summary

The paper presents the results of an expert survey which defines efficiency of schools in Lviv to implement inclusive education model. Investigated the main problems of inclusion and assessed the importance of various measures to improve the education of children-invalids.

№ 15 2013, стор. 88 - 90

Рубрика: Економіка

Кількість переглядів: 725

Відомості про авторів

Я. І. Федан

аспірант кафедри психології, педагогіки та соціального управління, Національний університет "Львівська політехніка"

Y. Fedan

Graduate student department of psychology, education and social management, National university "Lviv Polytechnic"

Creative Commons License

Стаття розповсюджується за ліцензією
Creative Commons Attribution 4.0 Міжнародна.