СЕРВІСНО-ОРІЄНТОВАНЕ СЕГМЕНТУВАННЯ: МЕТОДИЧНІ ТА ПРАКТИЧНІ АСПЕКТИ
Н. І. Ведмідь
УДК: 658.64-054.6:614.215
Н. І. Ведмідь
СЕРВІСНО-ОРІЄНТОВАНЕ СЕГМЕНТУВАННЯ: МЕТОДИЧНІ ТА ПРАКТИЧНІ АСПЕКТИ
Анотація
Запропоновано методику базових критеріїв сервісно-орієнтованого сегментування споживачів на ринку санаторно-курортних та оздоровчих послуг. На основі проведеного анкетування виокремлено рівень важливості сервісної компоненти при виборі санаторно-курортної та оздоровчої послуги для різних сегментів споживачів.
N. Vedmid
SERVISO-ORIENTED SEGMENTATION: METHOD AND PRACTICAL ASPECTS
Summary
The method of base criteria is offered serviso-oriented segmentation of users at the market of sanatorium-resort and health services. On the basis of the conducted questionnaire the level of importance service is selected components at the choice of sanatorium-resort and health favour for the different segments of users.
№ 15 2013, стор. 41 - 45
Рубрика: Економіка
Кількість переглядів: 886