EnglishНа русском

Переглянути у форматі pdf

АНАЛІЗ БАЗОВИХ МАРКЕТИНГОВИХ СТРАТЕГІЙ ПІДПРИЄМСТВ АВТОТРАНСПОРТНИХ ВАНТАЖОПЕРЕВЕЗЕНЬ У СУЧАСНИХ УМОВАХ ГОСПОДАРЮВАННЯ
Г. В. Мітченко

Назад

УДК: 339.138

Г. В. Мітченко

АНАЛІЗ БАЗОВИХ МАРКЕТИНГОВИХ СТРАТЕГІЙ ПІДПРИЄМСТВ АВТОТРАНСПОРТНИХ ВАНТАЖОПЕРЕВЕЗЕНЬ У СУЧАСНИХ УМОВАХ ГОСПОДАРЮВАННЯ

Анотація

Проаналізовані особливості впровадження та використання базових маркетингових стратегій на підприємствах автотранспортних вантажоперевезень. Визначено фактори впливу зовнішнього середовища на підприємства автотранспортних вантажоперевезень. Проаналізовано переваги та недоліки маркетингових стратегій, що використовуються підприємствами-перевізниками з врахуванням факторів зовнішнього середовища.

№ 7 2013, стор. 84 - 87

Рубрика: Економіка

Кількість переглядів: 592

Відомості про авторів

Г. В. Мітченко

здобувач, Національний транспортний університет, м. Київ

Creative Commons License

Стаття розповсюджується за ліцензією
Creative Commons Attribution 4.0 Міжнародна.