"МАРКЕТИНГ ВЗАЄМИН" ЯК ІНСТРУМЕНТ РЕПУТАЦІЙНОГО МЕНЕДЖМЕНТУ В ОРГАНАХ ПУБЛІЧНОЇ ВЛАДИ
Т. В. Федорів
УДК: 35.078
Т. В. Федорів
"МАРКЕТИНГ ВЗАЄМИН" ЯК ІНСТРУМЕНТ РЕПУТАЦІЙНОГО МЕНЕДЖМЕНТУ В ОРГАНАХ ПУБЛІЧНОЇ ВЛАДИ
Анотація
У статті обгрунтовано специфіку застосування маркетингових постулатів у сфері державного управління: обмін як управління відносинами зі стейкхолдерами задля довгострокової перспективи, також проаналізовано особливості двох парадигм — маркетингу взаємин і маркетингу трансакцій; визначено, що найважливішим критерієм ефективності у маркетингу взаємин є їхня якість: сторони стають партнерами, а трансакції є довготривалим процесом, спрямованим на співпрацю рівних і рівно-відповідальних суб´єктів.
The article is analyzes the specific application of marketing concept in public administration: the exchange as relationship management with stakeholders for long-term, as the peculiarities of the two paradigms — the relationship marketing and the transactional marketing, determined that the most important criterion of efficiency in marketing relationships is their quality: the parties are partners and the transaction is a long process aimed at co-equal and equally responsible actors.
№ 4 2013, стор. 99 - 103
Рубрика: Економіка
Кількість переглядів: 632