EnglishНа русском

Переглянути у форматі pdf

ФОРМУВАННЯ ЛОГІСТИЧНИХ СТРАТЕГІЙ НА ТУРИСТИЧНИХ ПІДПРИЄМСТВАХ
Н. В. Короленко

Назад

УДК: 65.012.34:339.138

Н. В. Короленко

ФОРМУВАННЯ ЛОГІСТИЧНИХ СТРАТЕГІЙ НА ТУРИСТИЧНИХ ПІДПРИЄМСТВАХ

Анотація

У статті розглянуто теоретичні аспекти формування логістичних стратегій на туристичних підприємствах, впровадження сучасних інтегрованих технологій в туризмі, що дозволить забезпечити зниження витрат, оптимізувати процеси взаємодії учасників логістичних ланцюгів між туроператорами і турагентами, а також іншими бізнес-партнерами та з кінцевими споживачами — туристами.

The article describes theoretical aspects of the formation of logistics strategies for tourism enterprises, the introduction of advanced integrated technologies in tourism, which will reduce the cost and optimize the interactions of participants in supply chains between tour operators and travel agents, as well as other business partners and end-users — tourists. Logistics strategy and the main practical directions for their implementation for the improvement of the tourist enterprise are proposed.

№ 4 2013, стор. 27 - 30

Рубрика: Економіка

Кількість переглядів: 657

Відомості про авторів

Н. В. Короленко

к. е. н., доцент кафедри економіки, менеджменту та маркетингу, Одеська філія Європейського університету

Creative Commons License

Стаття розповсюджується за ліцензією
Creative Commons Attribution 4.0 Міжнародна.