EnglishНа русском

Переглянути у форматі pdf

ОСОБЛИВОСТІ ВЗАЄМОДІЇ МАЛИХ ПРОМИСЛОВИХ ПІДПРИЄМСТВ ТА ОПТОВИХ РИНКІВ
Н. О. Шпак, Т. Ю. Кирилич

Назад

УДК: 339.1

Н. О. Шпак, Т. Ю. Кирилич

ОСОБЛИВОСТІ ВЗАЄМОДІЇ МАЛИХ ПРОМИСЛОВИХ ПІДПРИЄМСТВ ТА ОПТОВИХ РИНКІВ

Анотація

У статті виокремлено та систематизовано чинники зовнішнього і внутрішнього середовища, що впливають на конкурентоспроможність малих промислових підприємств у взаємовідносинах з оптовими ринками у динамічному ринковому середовищі. За результатами досліджень встановлено, що вплив кожного фактору конкурентоспроможності малого промислового підприємства невіддільний від решти і підсилюється чи знижується у поєднанні із факторами конкурентоспроможності оптового ринку і навпаки. Із врахуванням цього сформовано механізм взаємодії факторів конкурентоспроможності малого промислового підприємства та оптового ринку для досягнення максимального синергетичного ефекту від симбіозу обох суб’єктів. Запропоновано варіанти альтернатив входження малих промислових підприємств на оптовий ринок, їх співпраці, нарощення торговельних потужностей і розвитку з максимізацією вигод та мінімізацією втрат.

№ 23 2012, стор. 43 - 50

Рубрика: Економіка

Кількість переглядів: 621

Відомості про авторів

Н. О. Шпак

д. е. н., професор кафедри менеджменту і міжнародного підприємництва, Національний університет "Львівська політехніка"


Т. Ю. Кирилич

аспірант кафедри менеджменту і міжнародного підприємництва, Національний університет "Львівська політехніка"

Creative Commons License

Стаття розповсюджується за ліцензією
Creative Commons Attribution 4.0 Міжнародна.