EnglishНа русском

Переглянути у форматі pdf

ОСОБЛИВОСТІ АНАЛІЗУ МІЖНАРОДНОГО РИНКУ ПЕРЕВЕЗЕНЬ ПРИ ПРОЕКТУВАННІ СТРАТЕГІЇ СУДНОПЛАВНОЇ КОМПАНІЇ
Н. М. Бєлова

Назад

УДК: 338.47

Н. М. Бєлова

ОСОБЛИВОСТІ АНАЛІЗУ МІЖНАРОДНОГО РИНКУ ПЕРЕВЕЗЕНЬ ПРИ ПРОЕКТУВАННІ СТРАТЕГІЇ СУДНОПЛАВНОЇ КОМПАНІЇ

Анотація

Стаття присвячена вдосконаленню методики аналізу ринку перевезень вантажів при міжнародних експортно-імпортних операцій для визначення сегмента ринку, на який слід орієнтувати свою діяльність судноплавним компаніям. Систематичний аналіз фрахтового ринку має включати: аналіз структури і динаміки флоту за категоріями; аналіз конкурентного середовища та типів конкуренції; баланс наявного флоту та кількості вантажів. Доведено, що судноплавним компаніям слід орієнтувати свою діяльність на перевезення вітчизняних генеральних та навалочних вантажів у нелінійному (трамповому) судноплавстві.

The article is devoted to the improvement of the freight market analysis methodology within international export-import operations to choose a segment of the market, which shipping companies should orient their activities for. The systematic analysis of the freight market should include: analysis of the structure and dynamics of the fleet by category; the analysis of the competitive environment and the types of competition; the balance of the existing fleet and quantity of the goods. It is proved that shipping companies should focus their activities on the domestic transportation of general and bulk cargo in the nonlinear shipping.

№ 22 2012, стор. 42 - 47

Рубрика: Економіка

Кількість переглядів: 640

Відомості про авторів

Н. М. Бєлова

к. е. н., доцент б. в. з. економічної теорії та міжнародної економіки, Чорноморський Державний Університет ім. Петра Могили

Creative Commons License

Стаття розповсюджується за ліцензією
Creative Commons Attribution 4.0 Міжнародна.