EnglishНа русском

Переглянути у форматі pdf

ОЦІНЮВАННЯ МЕТОДІВ АКТИВІЗАЦІЇ ДІЯЛЬНОСТІ ПРАЦІВНИКІВ КОМУНІКАЦІЙНОЇ СФЕРИ ПРОМИСЛОВИХ ПІДПРИЄМСТВ
Ю. Б. Молочник, Н. О. Шпак

Назад

УДК: 658.5:334.78

Ю. Б. Молочник, Н. О. Шпак

ОЦІНЮВАННЯ МЕТОДІВ АКТИВІЗАЦІЇ ДІЯЛЬНОСТІ ПРАЦІВНИКІВ КОМУНІКАЦІЙНОЇ СФЕРИ ПРОМИСЛОВИХ ПІДПРИЄМСТВ

Анотація

Досліджено методи активізації діяльності працівників комунікаційної сфери промислових підприємств та їх особливості. Проаналізовано переваги та недоліки методів оцінювання активізації працівників комунікаційної системи. Виділено основні передумови активізації діяльності.

Аctivation methods of employees activity in communication area industrial enterprises and its features are investigated. The advantages and disadvantages of evaluation activation methods of employees in communication area are analyzed. The basic prerequisites of activation activity are allocated.

№ 11 2012, стор. 62 - 66

Рубрика: Економіка

Кількість переглядів: 728

Відомості про авторів

Ю. Б. Молочник

аспірант, Національний університет "Львівська політехніка"


Н. О. Шпак

д. е. н., доцент кафедри кафедри менеджменту і міжнародного підприємництва, Національний університет "Львівська політехніка"

Creative Commons License

Стаття розповсюджується за ліцензією
Creative Commons Attribution 4.0 Міжнародна.