EnglishНа русском

Переглянути у форматі pdf

ІНВЕСТИЦІЙНА ПРИВАБЛИВІСТЬ РЕКЛАМНОГО РИНКУ УКРАЇНИ НА ОСНОВІ ІНТЕРНЕТ-КОМУНІКАЦІЙ
Р. Б. Кожухівська

Назад

УДК: 338.48

Р. Б. Кожухівська

ІНВЕСТИЦІЙНА ПРИВАБЛИВІСТЬ РЕКЛАМНОГО РИНКУ УКРАЇНИ НА ОСНОВІ ІНТЕРНЕТ-КОМУНІКАЦІЙ

Анотація

У статті проаналізовано стан розвитку та структуру українського рекламного ринку. На основі даного аналізу проведено порівняння між інвестиціями в ринок реклами та комунікацій в мережі у світі та Україні. Визначено основні засоби комунікації та інформації в Україні, місце та роль Інтернету в системі комунікацій, обсяги ринку Інтернет-комунікацій в Україні.
Згідно проведеного аналізу визначено фактори, які сприяли розвитку ринку Інтернет-реклами, та основні перешкоди на шляху до розвитку Інтернет-реклами в Україні.

The article analyzes the development and structure of the Ukrainian advertising market. Based on this analysis, a comparison between investments in the market for advertising and communications networks in the world and Ukraine. The main means of communication and information in the Ukraine, the place and role of the Internet in the communication system, the market size of Internet communications in Ukraine.
According to this analysis identified factors that contributed to the development of Internet advertising market and the main obstacles to the development of online advertising in Ukraine.

№ 5 2012, стор. 7 - 11

Рубрика: Економіка

Кількість переглядів: 754

Відомості про авторів

Р. Б. Кожухівська

к.е.н., ст. викладач кафедри економіки та менеджменту, Уманська філія Європейського університету

Creative Commons License

Стаття розповсюджується за ліцензією
Creative Commons Attribution 4.0 Міжнародна.