EnglishНа русском

Переглянути у форматі pdf

ПОБУДОВА ЕФЕКТИВНОЇ МАРКЕТИНГОВОЇ ІНФОРМАЦІЙНОЇ СИСТЕМИ ТУРИСТИЧНОГО ПІДПРИЄМСТВА
Л. С. Шамян

Назад

УДК: 338.487:659.1

Л. С. Шамян

ПОБУДОВА ЕФЕКТИВНОЇ МАРКЕТИНГОВОЇ ІНФОРМАЦІЙНОЇ СИСТЕМИ ТУРИСТИЧНОГО ПІДПРИЄМСТВА

Анотація

Охарактеризовано етапи життєвого циклу маркетингової інформаційної системи туристичного підприємства. Наведено перелік та сформульовано вимоги до зовнішніх джерел маркетингової інформації.

Stages of life cycle of a marketing information system of tourist enterprise are characterized. A list is resulted and requirements to external sources of the information.

№ 4 2012, стор. 79 - 82

Рубрика: Економіка

Кількість переглядів: 585

Відомості про авторів

Л. С. Шамян

старший викладач кафедри економіки та менеджменту, Полтавська філія Європейського університету

Creative Commons License

Стаття розповсюджується за ліцензією
Creative Commons Attribution 4.0 Міжнародна.