EnglishНа русском

Переглянути у форматі pdf

ВПРОВАДЖЕННЯ МЕТОДИКИ ОЦІНКИ ІНФОРМАЦІЙНОГО ПОТЕНЦІАЛУ МАРКЕТИНГОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВ МАШИНОБУДУВАННЯ
Т. В. Безбородова

Назад

УДК: 330.123.6:303.725.37

Т. В. Безбородова

ВПРОВАДЖЕННЯ МЕТОДИКИ ОЦІНКИ ІНФОРМАЦІЙНОГО ПОТЕНЦІАЛУ МАРКЕТИНГОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВ МАШИНОБУДУВАННЯ

Анотація

У статті проводиться розгляд впровадження методики оцінки інформаційного потенціалу маркетингової діяльності машинобудівних підприємств.

№ 13 2009, стор. 51 - 54

Рубрика: Економіка

Кількість переглядів: 908

Відомості про авторів

Т. В. Безбородова

аспірант, Приазовський державний технічний університет

Creative Commons License

Стаття розповсюджується за ліцензією
Creative Commons Attribution 4.0 Міжнародна.