EnglishНа русском

Переглянути у форматі pdf

МАРКЕТИНГОВІ ОСОБЛИВОСТІ ТУРИСТИЧНОГО ПРОДУКТУ
Л. С. Шамян

Назад

УДК: 338.487:659.1

Л. С. Шамян

МАРКЕТИНГОВІ ОСОБЛИВОСТІ ТУРИСТИЧНОГО ПРОДУКТУ

Анотація

Охарактеризовано найбільш узагальнений перелік характерних особливостей туристичного продукту з точки зору маркетингу. Обгрунтовано висновок щодо вирішального впливу інформаційного фактора на успішність маркетингових заходів з його просування.

Characterizes the most general list of characteristics of tourism product in terms of marketing. Substantiates the conclusion of decisive influence on the success factors of information marketing activities with its promotion.

№ 2 2012, стор. 59 - 61

Рубрика: Економіка

Кількість переглядів: 655

Відомості про авторів

Л. С. Шамян

старший викладач кафедри економіки та менеджменту, Полтавська філія європейського університету

Creative Commons License

Стаття розповсюджується за ліцензією
Creative Commons Attribution 4.0 Міжнародна.