EnglishНа русском

Переглянути у форматі pdf

ВЗАЄМОЗВ'ЯЗОК МІЖ РОЗВИТКОМ СТРАХОВОГО МАРКЕТИНГУ, СТРАХОВОГО РИНКУ ТА СТРАХОВОЇ КУЛЬТУРИ В УКРАЇНІ
К. В. Войтович

Назад

УДК: 339.138:368

К. В. Войтович

ВЗАЄМОЗВ'ЯЗОК МІЖ РОЗВИТКОМ СТРАХОВОГО МАРКЕТИНГУ, СТРАХОВОГО РИНКУ ТА СТРАХОВОЇ КУЛЬТУРИ В УКРАЇНІ

Анотація

У статті розкрито сутність поняття страхової культури,визначено етапи розвитку страхового маркетингу, страхової культури та страхового ринку України на основі їх взаємозв’язку. Досліджена залежність між рівнем якості страхового продукту та рівнем страхової культури населення.

The article deals with the essence of concept of insurance culture. It has been defined stages of development of insurance marketing, insurance culture and insurance market in Ukraine based on its interrelation. It has been researched the dependence between a degree of quality of an insurance product and level of insurance culture.

№ 1 2012, стор. 62 - 66

Рубрика: Економіка

Кількість переглядів: 673

Відомості про авторів

К. В. Войтович

аспірант кафедри банківської справи, ДВНЗ Українська академія банківської справи НБУ

Creative Commons License

Стаття розповсюджується за ліцензією
Creative Commons Attribution 4.0 Міжнародна.