EnglishНа русском

Переглянути у форматі pdf

ПРОЦЕДУРА ЗБОРУ ПЕРВИННОЇ МАРКЕТИНГОВОЇ ІНФОРМАЦІЇ ПРИ ДОСЛІДЖЕННІ СПОЖИВЧОЇ МОТИВАЦІЇ НА РИНКАХ ТЕХНОЛОГІЧНИХ ІННОВАЦІЙ
В. В. Журило

Назад

УДК: 658.8.012.12:339

В. В. Журило

ПРОЦЕДУРА ЗБОРУ ПЕРВИННОЇ МАРКЕТИНГОВОЇ ІНФОРМАЦІЇ ПРИ ДОСЛІДЖЕННІ СПОЖИВЧОЇ МОТИВАЦІЇ НА РИНКАХ ТЕХНОЛОГІЧНИХ ІННОВАЦІЙ

Анотація

У статті запропоновано поетапну комплексну процедуру збору первинної маркетингової інформації при дослідженні мотивації та ринкової поведінки споживачів на ринках продуктів технологічних інновацій. Розглянуто процедуру експертних опитувань, визначено групи компетентних експертів, сформовано критерії їх відбору, запропоновано бальну оцінку параметрів відбору експертів.

In the article the method of gathering of primary marketing information while analyzing the motives and market behavior of consumer of technological innovation products has been proposed. The procedure of expert survey research has been analyzed, the groups of competent experts and selection criteria have been determined, point estimation of parameter choice of experts has been proposed.

№ 1 2012, стор. 23 - 27

Рубрика: Економіка

Кількість переглядів: 696

Відомості про авторів

В. В. Журило

к. е. н., Київський національній університет імені Тараса Шевченка

Creative Commons License

Стаття розповсюджується за ліцензією
Creative Commons Attribution 4.0 Міжнародна.