ЗАСТОСУВАННЯ РЕКЛАМИ ДЛЯ ПОКРАЩЕННЯ ПОКАЗНИКІВ ЖИТТЄВОГО ЦИКЛУ ІННОВАЦІЙНОГО ТОВАРУ
У. О. Балик
УДК: 339.138
У. О. Балик
ЗАСТОСУВАННЯ РЕКЛАМИ ДЛЯ ПОКРАЩЕННЯ ПОКАЗНИКІВ ЖИТТЄВОГО ЦИКЛУ ІННОВАЦІЙНОГО ТОВАРУ
Анотація
Запропоновано нову модель життєвого циклу інноваційного товару, яка розглядатиметься із позицій споживача продукції. Встановлено графічну і аналітичну моделі розрахунку збитків, які виникатимуть на підприємстві у випадку незастосування будь-яких заходів до інформування і залучення потенційних споживачів виготовленої інноваційної продукції. Запропоновано метод розрахунку витрат, які можна спрямовувати на здійснення рекламної діяльності.
№ 13 2009, стор. 27 - 29
Рубрика: Економіка
Кількість переглядів: 960