EnglishНа русском

Переглянути у форматі pdf

РОЛЬ УПРАВЛІННЯ ЯКІСТЮ У ФОРМУВАННІ ПОЗИТИВНОГО ІМІДЖУ ПІДПРИЄМСТВА ГОТЕЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА
К. І. Ладиченко

Назад

УДК: 640.41

К. І. Ладиченко

РОЛЬ УПРАВЛІННЯ ЯКІСТЮ У ФОРМУВАННІ ПОЗИТИВНОГО ІМІДЖУ ПІДПРИЄМСТВА ГОТЕЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА

Анотація

Визначено місце управління якістю відносин зі споживачами у формуванні іміджу підприємства готельного господарства. Розглянуто фактори впливу на поведінку споживачів готельного продукту. Запропоновано модель формування лояльності споживачів, яка заснована на впровадженні в систему управління підприємством принципів маркетингу відносин.

№ 11 2009, стор. 35 - 38

Рубрика: Економіка

Кількість переглядів: 908

Відомості про авторів

К. І. Ладиченко

асистент кафедри міжнародної економіки, Київський національний торговельно-економічний університет

Creative Commons License

Стаття розповсюджується за ліцензією
Creative Commons Attribution 4.0 Міжнародна.