EnglishНа русском

Переглянути у форматі pdf

ПЛАНУВАННЯ ПОЛІТИЧНИХ МАРКЕТИНГОВИХ ДОСЛІДЖЕНЬ В ДЕРЖАВНОМУ УПРАВЛІННІ
С. П. Шубін

Назад

УДК: 351.96

С. П. Шубін

ПЛАНУВАННЯ ПОЛІТИЧНИХ МАРКЕТИНГОВИХ ДОСЛІДЖЕНЬ В ДЕРЖАВНОМУ УПРАВЛІННІ

Анотація

Стаття присвячена розкриттю сутності планування політичних маркетингових досліджень у державному управлінні України. Висвітлюються типи планів політичного маркетингового дослідження з метою вирішення політичної маркетингової проблеми як похідної від загальної державно-управлінської проблеми.

Article is devoted to uncovering the essence of political marketing research planning in public administration in Ukraine. Covered types of political marketing research plans to address the political problems of marketing as the derivative of the total public-management problems.

№ 14 2011, стор. 96 - 99

Рубрика: Економіка

Кількість переглядів: 630

Відомості про авторів

С. П. Шубін

кандидат політичних наук, докторант, Інститут проблем державного управління та місцевого самоврядування Національної академії державного управління при Президентові України

Creative Commons License

Стаття розповсюджується за ліцензією
Creative Commons Attribution 4.0 Міжнародна.