EnglishНа русском

Переглянути у форматі pdf

ОРГАНІЗАЦІЯ ЕФЕКТИВНОЇ РЕКЛАМНОЇ КАМПАНІЇ ПІДПРИЄМСТВА В ІНТЕРНЕТ-ПРОСТОРІ
І. О. Ковшова, І. А. Гриджук

Назад

УДК: 339.187.2:657.1

І. О. Ковшова, І. А. Гриджук

ОРГАНІЗАЦІЯ ЕФЕКТИВНОЇ РЕКЛАМНОЇ КАМПАНІЇ ПІДПРИЄМСТВА В ІНТЕРНЕТ-ПРОСТОРІ

Анотація

У статті розглянуто специфічні особливості формування ефективної рекламної кампанії підприємства в Інтернет-просторі. Запропоновано класифікаційну систему Інтернет-реклами за регіональною ознакою та досліджено шість видів сайтів відповідно до їхнього призначення.

№ 2 2011, стор. 42 - 44

Рубрика: Економіка

Кількість переглядів: 725

Відомості про авторів

І. О. Ковшова

к. е. н., доцент, Європейський університет


І. А. Гриджук

к. н. держ упр., Державна академія житлово-комунального господарства

Creative Commons License

Стаття розповсюджується за ліцензією
Creative Commons Attribution 4.0 Міжнародна.